Centrum pomocy
autentyczność produktów
Do wszystkich wysyłanych przez nas produktów dołączamy certyfikat autentyczności, potwierdzający jakość i autentyczność produktu. Przed wysłaniem ich do klienta są one sprawdzane przez naszych ekspertów w celu zapewnienia ich autentyczności. Wszystkie produkty pochodzą bezpośrednio od naszej sieci partnerów detalicznych i profesjonalnych w Europie. Buty są nowe, nigdy nie były noszone i są dostarczane w oryginalnym pudełku wraz ze wszystkimi akcesoriami.
Już wyjaśniamy: produkty te są wypuszczane w ograniczonych ilościach i przez to, w bardzo krótkim czasie znikają z oferty w sklepach.
Nasza misja to: dać Ci dostęp do tych limitowanych produktów w całkowicie bezpieczny i wygodny dla Ciebie sposób. W tym celu współpracujemy z naszą siecią partnerów detalicznych i profesjonalnych, aby zapewnić Ci możliwość zakupu tych produktów, nawet długo po ich premierze.
Nasz zespół z pełnym zaangażowaniem sprawdza i weryfikuje autentyczność każdego produktu przed jego wysłaniem. Po pozytywnym przejściu procesu weryfikacji produkt jest umieszczany z powrotem do oryginalnego pudełka i dołączany jest do niego certyfikat autentyczności podpisany przez członka zespołu, który przeprowadził weryfikację, jako gwarancja.
Tak, wszystkie sprzedawane przez nas produkty nigdy nie były noszone i nie mają jakichkolwiek wad. Przed wysłaniem sprawdzamy każdy produkt, aby zagwarantować jego jakość i autentyczność.
W zestawie z butami znajduje się oryginalne pudełko i akcesoria (dodatkowe sznurowadła, inne dodatki...).
Wysyłka i dostawa
Dostarczamy nasze produkty do domu lub do punktów odbioru za pośrednictwem DPD i InPost. Czas realizacji zamówień wynosi średnio od 3 do 10 dni roboczych (z wyłączeniem weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy).
Każdy produkt zamówiony na FROSTFAM jest pozyskiwany indywidualnie z naszej sieci partnerów detalicznych zgodnie z kolejnością złożonych zamówień. Jeśli Twoje zamówienie obejmuje kilka produktów, zostaną one wysłane pojedynczo zgodnie z datą ich przyjęcia w naszym biurze, tak abyś mógł je otrzymać tak szybko, jak to możliwe.
Po złożeniu zamówienia na naszej stronie otrzymasz e-mail potwierdzający zamówienie wraz z numerem Twojego zamówienia. Jeśli zamówionego produktu nie ma w naszym magazynie, poszukamy go w ramach naszej sieci europejskich partnerów detalicznych. Po znalezieniu produktu jest on wysyłany do naszej siedziby, gdzie jest weryfikowany i sprawdzany przez naszych ekspertów. Po pomyślnym przejściu procesu weryfikacji produkt jest umieszczany z powrotem do oryginalnego opakowania, następnie pakowany w dodatkowe opakowanie ochronne i wysyłany. Wkrótce potem otrzymasz od nas wiadomość e-mail z numerem przesyłki, abyś mógł śledzić jej przebieg.
Po otrzymaniu wiadomości e-mail z numerem śledzenia przesyłki zamówienie zostanie dostarczone w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych.
Dostawa u nas jest zawsze darmowa!
Zamówienia realizujemy na terenie Polski. Dla wygody naszych klientów oferujemy również personalizowane zamówienia z wysyłką za granicę, po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu warunków realizacji zamówienia. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: kontakt@frostfam.pl lub Whatsapp: +48 572 680 471
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze numeru śledzenia przesyłki od naszego przewoźnika DPD lub InPost, oznacza to, że Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane i jest w drodze do naszej siedziby lub jest w trakcie weryfikacji. Gdy tylko zamówienie zostanie przekazane naszemu przewoźnikowi DPD lub InPost, automatycznie otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą numer śledzenia przesyłki wraz z linkiem do śledzenia przesyłki.
Czas realizacji zamówień wynosi od 3 do 10 dni roboczych. Czas ten może zostać jednak wydłużony w zależności od sytuacji ekonomicznej, dostępności produktu lub przewoźnika. Jeżeli zaistnieje taka sytuacja, prosimy o kontakt telefoniczny lub przez WhatsApp pod numerem +48 572 680 471 lub mailowo: kontakt@frostfam.pl
Aby ułatwić nam rozpatrzenie prośby, prosimy o podanie 4-cyfrowego numeru zamówienia poprzedzonego hashtagiem, np. #1234 który można znaleźć w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
ceny i rabaty
Oferowane przez nas produkty są wydawane w mniej lub bardziej limitowanych ilościach. Dlatego też w krótkim czasie są one wyprzedawane w sklepach i na stronach internetowych.
Naszą misją jest dać Ci dostęp do tych limitowanych produktów w całkowicie bezpieczny i wygodny dla Ciebie sposób. W tym celu współpracujemy z naszą siecią partnerów detalicznych i profesjonalnych, aby zapewnić Ci możliwość zakupu limitowanych produktów, nawet długo po ich premierze.
Cena produktu zależy od jego modelu, rozmiaru i aktualnej wartości rynkowej. Wartość rynkowa produktu zależy od wyprodukowanej ilości i popytu na dany produkt. Dla każdego modelu i rozmiaru otrzymujemy propozycje sprzedaży od naszej sieci partnerów detalicznych, które pozwalają nam ustalić cenę produktu. Naszą misją jest konkurowanie ze sobą tych partnerów detalicznych w celu zaoferowania możliwie najbardziej uczciwych cen. Ponieważ stawki pobierane przez naszych partnerów detalicznych mogą się zmieniać w zależności od podaży i popytu na dany produkt, nasze ceny również mogą się zmieniać, w jednym lub drugim kierunku.
Cena podana na stronie produktu jest ceną ostateczną. Nie ma żadnych ukrytych kosztów doliczanych w momencie płatności.
Jeśli kochasz buty i chcesz być na bieżąco informowany o zbliżających się promocjach, nowościach zapisz się do newslettera.
Na powitanie otrzymasz kod rabatowy obniżający wartość koszyka o 50 zł. Jeśli chcesz otrzymać kod wystarczy, że wpiszesz swój adres e-mail w szarym okienku na dole strony.
W przypadku zwrotu zamówienia nie musisz odsyłać otrzymanych kuponów. Wykorzystaj je przy kolejnym zamówieniu.
O nas
Nic prostszego: możesz napisać do nas na kontakt@frostfam.pl lub zdać nam wszelkie pytania na Whatsappie: +48 572 680 471
Tak, jesteśmy legalnie działającą polską firmą. Wszystkie produkty są weryfikowane i wysyłane z Polski.
Obecnie produkty można zamawiać wyłącznie za pośrednictwem naszej strony internetowej. Aby być na bieżąco z wszelkimi nowościami, takimi jak pop-up store, zapisz się do naszego newslettera.
Przewodnik po rozmiarach
Większość sprzedawanych przez nas model jest unisex, przez co może je nosić każdy.
Zalecamy, aby zawsze odnosić się do swojego rozmiaru europejskiego, który nie zmienia się w zależności od modelu. Tabela rozmiarów jest dostępna przy każdym z naszych produktów, aby pomóc uniknąć nieporozumień.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się z nami skontaktować.
Aby sprawdzić swój normalny rozmiar, odnieś się do swojego rozmiaru w Nike.
Tabela rozmiarów jest dostępna przy każdym produkcie. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, nie wahaj się z nami skontaktować.
Air Jordany fitują / pasują normalnie. Zalecamy wzięcie swojego normalnego rozmiaru.
Generalnie Air Forcy są delikatnie większe. Zalecamy wzięcie pół rozmiaru w dół lub wzięcie swojego normalnego rozmiaru, jeżeli masz szerszą stopę.
Przykład: Twój normalny rozmiar to 41. W Air Force zalecamy wzięcie pół rozmiaru w dół, czyli 40.5
Dunki fitują / pasują normalnie. Zalecamy wzięcie swojego normalnego rozmiaru.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami za pomocą jednej z dostępnych metod:
- Zadzwoń do nas☎️ +48 572 680 471 Jesteśmy pod telefonem od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 18:00.
- Napisz do nas na Whatsapp📲 +48 572 680 471 Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 20:00.
- Napisz do nas na maila: kontakt@frostfam.pl Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 24 godzin w dni robocze. 📮
Otrzymuj informacje o nowościach i promocjach
Zyskaj 50 zł rabatu na zakupy z newsletterem
Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. W każdej chwili możesz przerwać subskrybcję newslettera za darmo.